




Rower elektryczny trekkingowy EcoBike S-Cross M, 2020
Opis
Rower elektryczny trekkingowy. Flagowy model trekkingowy Ecobike na rok 2019 - nowość. Silnik 250 W w tylnym kole. Bateria ukryta w ramie -36V do wyboru 10,4, 13 lub 16 Ah na celach LG, zasięg 50 do 160 km zależnie od pojemności baterii i trybu wspomagania.Nowej generacji kontroler zapewnia płynne przyspieszanie bez szarpnięć. Hamulce tarczowe hydrauliczne. Sterowanie panel LCD C5 - 5 trybów wspomagania jazdy, wskaźnik, prędkości, dystansu, baterii, z portem USB + manetka gazu. Przerzutka 9 biegów, hamulce tarczowe, Rama 19”, Koła 28”.
Głównym atutem roweru jest przede wszystkim nowoczesny system napędowy, który wcześniej był używany tylko w rowerach z wyższej półki. 250 watowy silnik zapewnia niezapomniane wrażenia z jazdy.
Od 2016 roku silniki zostały wyposażone w czujnika hala, co w połączeniu z nowego typu kontrolerem "sine wave" czyli sinusoidalnym, powoduje że praca silnika nigdy nie była tak płynna. Do tej pory takie rozwiązania cechowały tylko rowery z wyższej półki.
Rower jest zblokowany do prędkości 25km/h, tak jak mówią przepisy ruchu drogowego, jednak jest możliwość odblokowania mocy roweru w 100%, wtedy nasz rower wspomaga nas aż do 34km/h W momencie kiedy nie będziemy mieć siły pedałować możemy skorzystać z manetki gazu - manetka gazu nie jest zamontowana fabrycznie ze względu na obowiązujące przepisy prawne - klient może to zrobić na własna rękę (manetka dołączona do roweru).
Absolutną nowością jest sposób umiejscowienia baterii w ramie roweru, dzięki temu rozwiązaniu środek ciężkości jest idealnie pośrodku, bateria nie rzuca się w oczy oraz jest bardzo dobrze zabezpieczona przed uszkodzeniami. Nasz akumulator zbudowaliśmy na ogniwach firmy SANYO, 36V 13 Ah, spokojnie pozwala to na przejechanie 110 km
UWAGA:
W zestawie najnowszy wyświetlacz LCD C600E.
6 trybów wspomagania i wiele przydatnych informacji.
WARTO PRZECZYTAĆ:
Rowery elektryczne są nadal nowością, stąd częste pytania na które warto odpowiedzieć. Postaramy się także wyjaśnić parę mylnych przekonań na temat e-bików. Jak działa rower elektryczny, jaka powinna być moc silnika, pojemność baterii. Co się stanie gdy w rowerze elektrycznym wyczerpie się bateria? Czy, żeby jechać, trzeba pedałować, jak odróżnić dobry rower od marnego. Jak nie nabrać się na "tanią okazję w internecie" Zachęcamy do przeczytania artykułu na naszej stronie internetowej > Rowery elektryczne porady.
parametry techniczne
Waga | 25,58 kg (aluminium) |
System | panel LCD C5 - 6 trybów wspomagania jazdy, wskaźnik, prędkości,dystansu, baterii... z portem USB + manetka gazu |
Maks. obciążenie | 125 kg (razem z bagażnikiem) |
Rama | 19 cali Hydroformed Aluminium |
Koło | 28 cali, wzmacniane obręcze oraz nierdzewne szprychy REMERX |
Opony | 28 x 1.75 Schwalbe ENERGIZER PLUS |
Korba | Shimano Altus |
Przerzutki | Przód - Shimano Acera 3 speed, tył - Shimano Alivio 9 speed |
Zawieszenie | przód - widelec amortyzowany SunTour E-25 |
Hamulce | tarczowe hydrauliczne Shimano MT200 |
Manetki | Shimano Altus |
Kierownica | PROMAX HB-3188 |
Sztyca kierownicy | Promax MA-595S |
Kaserta | Shimano ACSHG2009136 |
Support | Feimin FP-B902W |
Piasta | MODUS |
Siodło | Selle Royal LOOKIN-A200 |
Wymiary opakowania | 140 x 25 x 75 cm |
Wymiary roweru | 190 x 62 x 120 cm |
Silnik | 350 W w tylnym kole |
Bateria | litowo-jonowa, 36V opcje 10,4 Ah, 13 Ah 16Ag |
Zasięg | zależnie od pojemności baterii 50-160 km |