Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Silnik do roweru elektrycznego zestaw do korby, BAFANG 250W, 36V, kontroler LCD P850C, bez baterii.

Stan zapasów:: średni
Wysyłka w: 5 dni
Cena: 2 580,00 zł 2580.00
ilość kpl.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: BAFANG
Kod produktu: 2952
Pin It

Opis

Silnik elektryczny do roweru Bafang 250W/36V zestaw do montażu w korbie do niemal każdego roweru. Silnik centralny jest najlepszym rozwiązaniem pozwala zachować środek ciężkości. Solidna obudowa chroni przed uszkodzeniami mechanicznymi jest wkomponowana w ramę roweru stanowiąc z nią mechaniczną całość. Maksymalna wydajność systemu polega na rzeczywistym wspomaganiu pedałowania. Wyświetlacz LCD-wskazuje prędkość, dystans, parametry baterii procentowa pojemność. Pozwala określać do jakiej prędkości dany tryb ma wspomagać jazdę jak i usunąć blokadę prędkości.

W trosce o bezpieczeństwo naszego zestawu istnieje opcja deinstalacji wyświetlacza z kierownicy i pozostawienia na niej samego uchwytu. W skład zestawu wchodzą dwa rodzaje uchwytów do wyświetlacza: na grubą i cienką kierownicę.

To jest sam zestaw bez baterii. Baterię zamawiasz oddzielnie, wybierając pojemność odpowiednią do twoich potrzeb oraz typ baterii, czy montowana na bagażniku, cz też na ramę roweru.

Silniki Bafang to jedne z najbardziej powszechnych systemów napędowych do rowerów elektrycznych.

W skład zestawu wchodzą:
- silnik 250W/36V wraz z elementami montażowymi,
- wyświetlacz C500
- sterownik silnika,
- manetka gazu,
- czujni prędkości

- 2x klamka hamulcowa z czujnikiem,
- czujnik obrotu koła,
- okablowanie,
- zębatka wraz z osłoną 44T
- ramiona korby 

Parametry techniczne:
Model: Bafang BBS01
Pozycja: Silnik o napędzie środkowym
Moc: 250W
Napięcie: 36V
Kontroler prądu: 15A
Prędkość bez obciążenia (obr./min.): 83-87
Prędkość pod obciążeniem (obr./min.): 78-83
Maksymalny moment obrotowy: 80 Nm
Maksymalna prędkość: 40-45 km/h
Wydajność: > 80%
Czujnik PAS (Pedal Assist System): Czujnik prędkości
Przełożenie: 1:21,9
Certyfikacja: CE/EN 14764/ROHS
Ochrona: IP65
Waga silnika: 3,9 kg
Waga zestawu silnika: 5,6-6,0 kg
Długość suportu: 68 mm
Temperatura pracy silnika: -20°C-45°C

Kolorowy wyświetlacz  LCD P850C

Pełnokolorowy ekran LCD o kompaktowym designie prędkościomierza
Wyświetla: godzinę, poziom wspomagania mocy, przebieg podróży, prędkość
Bardziej dokładny wskaźnik poziomu baterii (wybór wyświetlania w procentach lub napięciu)
Pełnokolorowy ekran LCD o kompaktowym designie
Wyświetla godzinę, poziom wspomagania mocy, przebieg podróży, prędkość
Bardziej dokładny wskaźnik poziomu baterii (wybór wyświetlania w procentach lub napięciu)
Do 9 poziomów wspomagania pedałowania
Zawiera klawiaturę plus/minus/zasilanie obok wyświetlacza LCD
Łatwa w użyciu klawiatura do włączania silnika Bafang, regulowania poziomu wspomagania mocy i zmiany ustawień
Plug and play z głównym zestawem przewodów Bafang Mid-Drive (BBS02/BBSHD) i silnikami przednimi
Zielone złącze żeńskie 5-pinowe


Gwarancja 24 miesiące
Uwaga!
Zestaw nie zawiera baterii - bateria sprzedawana jest oddzielnie.


Silnik do roweru elektrycznego Bafang BBS01 250W - Najlepszy legalny zestaw konwersji na drogi publiczne?

Zestaw konwersji roweru - moc 250 W taka jak w Bafang BBS01 250W jest maksymalną mocą wspomagania, który jest legalny na drogach publicznych w Polsce, UE, Wielkiej Brytanii.

Co jest zawarte w zestawie?

Zestaw konwersji roweru elektrycznego Bafang BBS01 250W zawiera wszystkie komponenty, których będziesz potrzebować do przeprowadzenia konwersji. Jedynym innym komponentem, który będziesz musiał dokupić, jest odpowiedni akumulator.

 

Wydajność

BBS01 posiada wbudowany kontroler o napięciu 36V i prądzie 15A. Daje to silnikowi teoretyczną maksymalną moc wyjściową wynoszącą (42 x 15) = 630 watów. Zatem możesz zapytać, dlaczego ten silnik jest oznaczony jako 250-watowy? Odpowiedź jest prosta - maksymalna moc wyjściowa zależy od sposobu zaprogramowania silnika. Wersja BBS01 250W jest zaprogramowana w taki sposób, aby silnik nie zużywał więcej niż 250W mocy, co sprawia, że jest to zgodne z przepisami dotyczącymi ruchu drogowego.

 

Konwersja roweru na e-bike z Bafang BBS01

Oprócz limitu mocy 250W, silnik również przestaje wspomagać jazdę powyżej 25 km/h, aby spełnić te przepisy w UE, Wielkiej Brytanii i Australii. Fajną rzeczą w przypadku BBS01 jest to, że można również usunąć te ograniczenia. Można usunąć limit prędkości i zwiększyć moc do maksymalnie 630 watów. Jeśli to zrobisz, silnik nie będzie już legalny na drogach publicznych w Polsce, krajach UE oraz Wielkiej Brytanii.

Limit prędkości można łatwo zmienić lub usunąć w menu wyświetlacza, można to zrobić na rowerze. Jeśli chcesz zwiększyć maksymalną moc wyjściową, będziesz musiał to zrobić za pomocą kabla programowania i oprogramowania, o czym wspomniałem wcześniej. Dobrze, że te ograniczenia można usunąć, jeśli ktoś tego chce. Wielu ludzi jednak nie usuwa tych ograniczeń i chce używać go jako legalnego zestawu konwersji na drogi publiczne do swojego roweru. Teraz omówię jak silnik będzie się zachowywał i jak się nim będzie jeździło, jeśli będziesz używał BBS01 w ten sposób.


Jazda i odczucia

Rower z zainstalowanym silnikiem BBS01 zapewnia naprawdę przyjemną jazdę. BBS01, podobnie jak inne silniki o napędzie środkowym Bafang, działa na zasadzie wspomagania pedałowania zależnego od kadencji. Oznacza to, że system udziela określonego stopnia wsparcia w zależności od kadencji, z jaką pedałujesz. System oparty na kadencji zwykle jest uważany za gorszy niż system oparty na czujniku momentu obrotowego. Muszę jednak powiedzieć, że Bafang naprawdę świetnie poradził sobie z tym systemem kadencji. Wspomaganie jest naturalne i stopniowe. To najlepszy system kadencji, jaki kiedykolwiek testowałem na rowerze elektrycznym i może konkurować z systemami opartymi na czujniku momentu obrotowego, co jest naprawdę imponujące.

Możliwość zmiany wszystkich parametrów za pomocą programowania czyni ten silnik jeszcze bardziej elastycznym. Możesz dostosować rower do swoich preferencji. Oprogramowanie, które jest fabrycznie zainstalowane, zwykle jest doskonałe, ale jeśli chcesz iść o krok dalej, gorąco polecam zapoznanie się z funkcją programowania. Konwersja roweru na e-bike Bafang BBS01

Inną świetną cechą BBS01 jest jego wysoka wartość momentu obrotowego. BBS01 może osiągnąć maksymalny moment obrotowy wynoszący 80 Nm, co jest bardzo imponującym wynikiem dla silnika o mocy 250W. Ten moment obrotowy, w połączeniu z przekładnią, pozwoli ci bezproblemowo pokonywać każde wzniesienie.

Silnik o napędzie środkowym, ogólnie rzecz biorąc, jest umieszczony w odpowiednim miejscu na rowerze. Waga silnika jest nisko i skoncentrowana na rowerze. To daje rowerowi doskonałą równowagę, co przekłada się na doskonałe prowadzenie w zakrętach. Silnik również działa płynnie i cicho, co sprawia, że wydaje się być droższym silnikiem, niż jest w rzeczywistości. Ogólnie rzecz biorąc, jest to naprawdę dobrze skonstruowany system. Będziesz zaskoczony, jak doskonale jeździ się z BBS01!

Jakość wykonania

Jakość wykonania również jest doskonała. BBS01 jest zamknięty w tym samym obudowie, co jego większy brat - BBS02. Obudowa wykonana jest z metalu i sprawia wrażenie solidnej. Powłoka na obudowie jest również dość odporna na zarysowania i wygląda świetnie moim zdaniem. Nie musisz się martwić o jazdę w deszczu z BBS01. Obudowa ma klasę ochrony IP65, więc jest chroniona przed niskociśnieniowymi strumieniami wody. Należy jednak uważać przy myciu roweru wysokociśnieniową wodą.

 
 
 
 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl