Silnik elektryczny do roweru 8Fun 1000W/48V zestaw do montażu w korbie do niemal każdego roweru. Silnik centralny jest najlepszym rozwiązaniem pozwala zachować środek ciężkości. Solidna, wkomponowana w ramę obudowa chroni przed uszkodzeniami stanowiąc z nią mechaniczną całość. Maksymalna wydajność polega na rzeczywistym wspomaganiu pedałowania. Wyświetlacz LCD-wskazuje prędkość, dystans, stan baterii. Pozwala określać do jakiej prędkości dany tryb ma wspomagać jazdę. Można usunąć blokadę prędkości.
Silnik elektryczny do roweru 8Fun 250W/36V zestaw do montażu w korbie do niemal każdego roweru. Silnik centralny jest najlepszym rozwią-zaniem pozwala zachować środek ciężkości. Solidna, wkomponowana w ramę obudowa chroni przed uszkodzeniami stanowiąc z nią mechaniczną całość. Maksymalna wydajność polega na rzeczywistym wspomaganiu pedałowania. Wyświetlacz LCD-wskazuje prędkość, dystans, stan baterii. Pozwala określać do jakiej prędkości dany tryb ma wspomagać jazdę. Można usunąć blokadę prędkości.
Silnik elektryczny do roweru 8Fun 350W/36V zestaw do montażu w korbie do niemal każdego roweru. Silnik centralny jest najlepszym rozwią-zaniem pozwala zachować środek ciężkości. Solidna, wkomponowana w ramę obudowa chroni przed uszkodzeniami stanowiąc z nią mechaniczną całość. Maksymalna wydajność polega na rzeczywistym wspomaganiu pedałowania. Wyświetlacz LCD-wskazuje prędkość, dystans, stan baterii. Pozwala określać do jakiej prędkości dany tryb ma wspomagać jazdę. Można usunąć blokadę prędkości.
Silnik elektryczny do roweru 8Fun 500W/48V zestaw do montażu w korbie do niemal każdego roweru. Silnik centralny jest najlepszym rozwią-zaniem pozwala zachować środek ciężkości. Solidna, wkomponowana w ramę obudowa chroni przed uszkodzeniami stanowiąc z nią mechaniczną całość. Maksymalna wydajność polega na rzeczywistym wspomaganiu pedałowania. Wyświetlacz LCD-wskazuje prędkość, dystans, stan baterii. Pozwala określać do jakiej prędkości dany tryb ma wspomagać jazdę. Można usunąć blokadę prędkości.
Silnik elektryczny do roweru 8Fun 750W/48V zestaw do montażu w korbie do niemal każdego roweru. Silnik centralny jest najlepszym rozwią-zaniem pozwala zachować środek ciężkości. Solidna, wkomponowana w ramę obudowa chroni przed uszkodzeniami stanowiąc z nią mechaniczną całość. Maksymalna wydajność polega na rzeczywistym wspomaganiu pedałowania. Wyświetlacz LCD-wskazuje prędkość, dystans, stan baterii. Pozwala określać do jakiej prędkości dany tryb ma wspomagać jazdę. Można usunąć blokadę prędkości.
Silnik elektryczny do roweru 8Fun 250W/36V, kontroler LCD – zestaw do przedniej piasty, do niemal każdego roweru. Jest najtańszą wersją napędu. Wyświetlacz LCD pozwala na wielofunkcyjne sterowanie - wskazuje zarówno typowe parametry jazdy: prędkość, dystans itp. jak i parametry baterii takie jak pozostała procentowa pojemność baterii. Pozwala określać do jakiej prędkości dany tryb ma wspomagać jazdę jak i usunąć blokadę prędkości.
Silnik elektryczny do roweru 8Fun 250W/36V, kontroler LCD – zestaw do przedniej piasty, do niemal każdego roweru. Jest najtańszą wersją napędu. Wyświetlacz LCD pozwala na wielofunkcyjne sterowanie - wskazuje zarówno typowe parametry jazdy: prędkość, dystans itp. jak i parametry baterii takie jak pozostała procentowa pojemność baterii. Pozwala określać do jakiej prędkości dany tryb ma wspomagać jazdę jak i usunąć blokadę prędkości.
Silnik elektryczny do roweru 8Fun 250W/36V, kontroler LCD – zestaw do przedniej piasty, do niemal każdego roweru. Jest najtańszą wersją napędu. Wyświetlacz LCD pozwala na wielofunkcyjne sterowanie - wskazuje zarówno typowe parametry jazdy: prędkość, dystans itp. jak i parametry baterii takie jak pozostała procentowa pojemność baterii. Pozwala określać do jakiej prędkości dany tryb ma wspomagać jazdę jak i usunąć blokadę prędkości.
Silnik elektryczny do roweru 8Fun 250W/36V, kontroler LCD – zestaw do przedniej piasty, do niemal każdego roweru. Jest najtańszą wersją napędu. Wyświetlacz LCD pozwala na wielofunkcyjne sterowanie - wskazuje zarówno typowe parametry jazdy: prędkość, dystans itp. jak i parametry baterii takie jak pozostała procentowa pojemność baterii. Pozwala określać do jakiej prędkości dany tryb ma wspomagać jazdę jak i usunąć blokadę prędkości.
Silnik elektryczny do roweru 8Fun 350W/36V, kontroler LCD – zestaw do przedniej piasty, do niemal każdego roweru. Jest najtańszą wersją napędu. Wyświetlacz LCD pozwala na wielofunkcyjne sterowanie - wskazuje zarówno typowe parametry jazdy: prędkość, dystans itp. jak i parametry baterii takie jak pozostała procentowa pojemność baterii. Pozwala określać do jakiej prędkości dany tryb ma wspomagać jazdę jak i usunąć blokadę prędkości.
Silnik elektryczny do roweru 8Fun 350W/36V, kontroler LCD – zestaw do przedniej piasty, do niemal każdego roweru. Jest najtańszą wersją napędu. Wyświetlacz LCD pozwala na wielofunkcyjne sterowanie - wskazuje zarówno typowe parametry jazdy: prędkość, dystans itp. jak i parametry baterii takie jak pozostała procentowa pojemność baterii. Pozwala określać do jakiej prędkości dany tryb ma wspomagać jazdę jak i usunąć blokadę prędkości.
Silnik elektryczny do roweru 8Fun 500W/48V zestaw na tylne koło, kaseta. Można instalować do niemal każdego roweru. Napęd tylny jest najbardziej odczuwalny, daje największą frajdę przy bezpośrednim przełożeniu napędu na tylne koło. Silnik o mocy 500W potrafi dosłownie "spalić gumę" . Wyświetlacz LCD - wskazuje prędkość, dystans, parametry baterii procentowa pojemność. Pozwala określać do jakiej prędkości dany tryb ma wspomagać jazdę jak i usunąć blokadę prędkości.
Silnik elektryczny do roweru 8Fun 500W/48V zestaw na tylne koło, kaseta. Można instalować do niemal każdego roweru. Napęd tylny jest najbardziej odczuwalny, daje największą frajdę przy bezpośrednim przełożeniu napędu na tylne koło. Silnik o mocy 500W potrafi dosłownie "spalić gumę" . Wyświetlacz LCD - wskazuje prędkość, dystans, parametry baterii procentowa pojemność. Pozwala określać do jakiej prędkości dany tryb ma wspomagać jazdę jak i usunąć blokadę prędkości.
Silnik elektryczny do roweru 8Fun 500W/48V zestaw na tylne koło, kaseta. Można instalować do niemal każdego roweru. Napęd tylny jest najbardziej odczuwalny, daje największą frajdę przy bezpośrednim przełożeniu napędu na tylne koło. Silnik o mocy 500W potrafi dosłownie "spalić gumę" . Wyświetlacz LCD - wskazuje prędkość, dystans, parametry baterii procentowa pojemność. Pozwala określać do jakiej prędkości dany tryb ma wspomagać jazdę jak i usunąć blokadę prędkości.
Silnik elektryczny do roweru 8Fun 500W/48V zestaw na tylne koło, kaseta. Można instalować do niemal każdego roweru. Napęd tylny jest najbardziej odczuwalny, daje największą frajdę przy bezpośrednim przełożeniu napędu na tylne koło. Silnik o mocy 500W potrafi dosłownie "spalić gumę" . Wyświetlacz LCD - wskazuje prędkość, dystans, parametry baterii procentowa pojemność. Pozwala określać do jakiej prędkości dany tryb ma wspomagać jazdę jak i usunąć blokadę prędkości.
Silnik elektryczny do roweru 8Fun 500W/48V zestaw na tylne koło, wolnobieg. Można instalować do niemal każdego roweru. Napęd tylny jest najbardziej odczuwalny, daje największą frajdę przy bezpośrednim przełożeniu napędu na tylne koło. Silnik o mocy 500W potrafi dosłownie "spalić gumę" . Wyświetlacz LCD - wskazuje prędkość, dystans, parametry baterii procentowa pojemność. Pozwala określać do jakiej prędkości dany tryb ma wspomagać jazdę jak i usunąć blokadę prędkości.
Silnik elektryczny do roweru 8Fun 500W/48V zestaw na tylne koło, wolnobieg. Można instalować do niemal każdego roweru. Napęd tylny jest najbardziej odczuwalny, daje największą frajdę przy bezpośrednim przełożeniu napędu na tylne koło. Silnik o mocy 500W potrafi dosłownie "spalić gumę" . Wyświetlacz LCD - wskazuje prędkość, dystans, parametry baterii procentowa pojemność. Pozwala określać do jakiej prędkości dany tryb ma wspomagać jazdę jak i usunąć blokadę prędkości.
Silnik centralny 250W, 36V wyjątkową cechą jest wbudowany czujnik nacisku na pedały-silnik „czuje” jaką moc wkładasz w pedałowanie i zależnie od poziomu wspomagania proporcjonalnie dodaje mocy, która jest przenoszona na łańcuch. Wyświetlacz LCD-wskazuje prędkość, dystans, baterii procentową pojemność baterii. Pozwala określać do jakiej prędkości dany tryb ma wspomagać jazdę. Można usunąć blokadę prędkości.
Silnik centralny 250W, 36V wyjątkową cechą jest wbudowany czujnik nacisku na pedały-silnik „czuje” jaką moc wkładasz w pedałowanie i zależnie od poziomu wspomagania proporcjonalnie dodaje mocy, która jest przenoszona na łańcuch. Wyświetlacz LCD-wskazuje prędkość, dystans, baterii procentową pojemność baterii. Pozwala określać do jakiej prędkości dany tryb ma wspomagać jazdę. Można usunąć blokadę prędkości.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Home.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.