Uniwersalna sakwa na bagażnik, Sport Arsenal art. 560 seria LRC, poj 20 l
Opis
Uniwersalna torba wielofunkcyjna na tylny bagażnik, którą możesz wykorzystać na mniejsze wycieczki, w drodze do pracy lub szkoły. Główną zaletą torby jest jej podział i zmienność objętości. Ze średniej wielkości torby po otwarciu bocznych kieszeni możesz mieć torbę o pojemności do 20 litrów
Pojemność: 20 litrów
Jakość wykonania, odblaskowe taśmy i duża pojemność sprawiają, że torba Art. 560 doskonałych partnerów podróży.
- możliwość różnych kombinacji objętości
- po prostu otwierając boczne kieszenie, torba zmienia się w potrójną torbę
- górna główna kieszeń zapinana na zamek
- system zapinania paska do mocowania dodatkowych obciążeń do pokrywy torby
- dwie boczne kieszenie zintegrowane z torbą
- dwie boczne kieszenie z siatki na drobiazgi
- tylna kieszeń na butelkę na rower
- Bezpieczne taśmy odblaskowe 3M
- ucho do noszenia torby w ręku
- odpinany pasek na ramię
- część torby stanowi rękaw zapobiegający zanieczyszczeniu
- mocowanie do nośnika za pomocą rzepów i elastycznych pasów bocznych
- zmienne mocowanie do wszystkich typów tylnych bagażników i przedniego bagażnika, art. 203
- idealny do uchwytu na siodło art. 220
Kolor: czarny z szarymi wstawkami
Wymiary:
- długość: 32 cm (z kieszenią na bidon 39cm)
- szerokość komory głównej: 12 cm
- szerokość rozkładanych kieszeni bocznych: 5 cm każda kieszeń
- wysokość z przodu (przy siodełku): 15 cm
- wysokość z tyłu: 23 cm
- wysokość z tyłu po rozłożeniu komina: 32 cm
- wysokość komory bocznej po rozłożeniu: 30 cm
Waga: sakwa + pas naramienny: 670 g
Materiał i wodoodporność:
• materiał PES pokryty od wewnątrz wodoodporną warstwą PVC
• sakwa jest wodoodporna, ale nie jest całkowicie wodoszczelna (szwy nie są klejone)
• potrzebujesz sakwę całkowicie wodoszczelną? zobacz modele z serii wyprawowej Sport Arsenal EXPEDICE
Kompatybilność i montaż:
• zapytaj sprzedawcę, czy produkt będzie w pełni kompatybilny z Twoim rowerem i bagażnikiem
• pasuje na wszystkie typy tylnych bagażników Sport Arsenal z wyjątkiem bagażników do sztycy
• pasuje do wielu modeli bagażników innych marek, jednak kompatybilność nie jest gwarantowana, upewnij się przed zakupem
• łatwy montaż sakwy do bagażnika za pomocą 4 pasków z rzepami na górze oraz gumek z metalowymi haczykami na bocznych komorach,
Układ komór i kieszeni:
- 1 komora główna zapinana na zamek z podwójnym suwakiem, z dostępem od góry
- klapa komory głównej otwiera się do 2/3 długości całej sakwy
- dwie duże, rozkładane boczne komory zapinane na zamek
- zewnętrzne kieszonki z siateczki na bocznych komorach, zapinane na rzep
- na górze sakwy gumka ze stoperem, do przypięcia na zewnątrz dodatkowego małego bagażu
- z tyłu sakwy kieszonka na bidon
- rozłożenie bocznych komór pozwala na przekształcenie sakwy jednokomorowej w trzykomorową
- rozpinany górny zamek i podnoszony komin umożliwia dodatkowe powiększenie objętości sakwy
Wyposażenie i budowa:
- wewnętrzne usztywnienie komory głównej ze wszystkich stron oraz kieszeni bocznych od strony koła, utrzymuje kształt i stabilność sakwy
- wzmocniony i usztywniony spód chroni sakwę przed otarciami i wodą
- pokrowiec przeciw zabrudzeniu w kolorze żółtym, dobrze widoczny na drodze
- odpinany pas do noszenia sakwy na ramieniu jako torby podręcznej
- z tyłu uchwyt do przenoszenia sakwy w ręce
Bezpieczeństwo na drodze:
- uchwyt na światełko z tyłu
- szerokie paski odblaskowe 3M dla zwiększenia bezpieczeństwa: z tyłu oraz z boków zarówno na złożonych jak i rozłożonych komorach bocznych
Produkty Sport Arsenal dzielą się na 4 klasy:
• LRC - seria podstawowa, rekreacyjna
• SNC - seria zaawansowana
• EXPEDICE - najbardziej wytrzymałe, 100% wodoszczelne sakwy wyprawowe
• W2B - bikepacking - spakuj się na lekko. sakwy mocowane bezpośrednio do roweru, bez bagażnika Seria LRC - ogólna charakterystyka i przeznaczenie:
Ta sakwa należy do serii LRC
Seria LRC Rekreacja - jest idealna dla osób wybierających się od czasu do czasu na rekreacyjne wycieczki, jak również dla mniej wymagających turystów rowerowych, preferujących jazdę po szosach i łatwych do przejechania drogach, z maksymalnym ciężarem do kilkunastu kg. Główne cechy: najniższa cena, proste rozwiązania.